/

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Δούκισσα Νομικού: Πώς καταπολεμάει την κυτταρίτιδα; Τι τρώει καθημερινά;


 

Η Δούκισσα Νομικού έχει ένα από τα πιο ωραία κορμιά στη showbiz. Η ίδια έχει παραδεχτεί ότι γυμνάζεται και φροντίζει τη διατροφή της. Τι ακριβώς, όμως, κάνει για να έχει το τέλειο σώμα που έχει;

"Έπαιζα βόλεϊ για 4 χρόνια, water polo για 1 χρόνο, έκανα μπαλέτο, καράτε, κολύμβηση. Ήθελα να τα δοκιμάσω όλα. Τώρα, πια, κάνω 2-3 φορές την εβδομάδα πιλάτες. Γυμνάζομαι, όχι για να παραμένω αδύνατη αλλά κυρίως για να νιώθω δυνατή και ζωντανή. Μετά την γυμναστική νιώθω χαρούμενη και ορεξάτη", είχε πει σε συνέντευξή της στο περιοδικό Shape η Δούκισσα Νομικού.


Όσο για τη διατροφή της έχει πει: "Ευτυχώς, δε μου αρέσουν τα γλυκά, εκτός από το παγωτό. Επίσης, δε μου αρέσουν τα τηγανητά, ενώ λατρεύω τα φαγητά της μαμάς. Έχω πάντα μέσα στην τσάντα μου 2-3 fitness bar, για τις στιγμές που με πιάνει λιγούρα. Εάν πρέπει να προσέξω λίγο παραπάνω, τότε ελαττώνω λίγο το ψωμί, που του έχω αδυναμία".

Τι τρώει, όμως, καθημερινά; Η ημέρα της ξεκινάει με ένα μπολ δημητριακά με γάλα 1,5% λιπαρά, συνεχίζεται με φρούτα και ποικιλίες λαχανικών, πράσινες σαλάτες, τοστ, κοτόπουλο και αρκετό γιαούρτι.  


Όσο για το πώς καταπολεμάει την κυτταρίτιδα, το μυστικό της είναι το άφθονο νερό και σωστή διατροφή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
^ Scroll to Top