/

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Erin Andrews: Η γυμναστική και η διατροφή που ακολουθεί


Erin Andrews! Είναι μία από τις λίγες γυναίκες που έχουν κερδίσει την εκτίμηση και το σεβασμό των οπαδών του ποδοσφαίρου.

Η 34χρονη παρουσιάστρια αποκάλυψε πρόσφατα στο αμερικάνικο περιοδικό Shape τα μυστικά της διατροφής και της γυμναστικής της. 


Για τη γυμναστική της είπε: "Δε διαννοούμε να μην γυμναστώ καθημερινά. Δεν το σκέφτομαι καν. Απλά το κάνω. Και αν μία μέρα τύχει και δε γυμναστώ λέω στον εαυτό μου "Δεν πειράζει. Μία μέρα ήταν και έτυχε". Αλλά προσπαθώ να κάνω κάτι κάθε μέρα" και πρόσθεσε "Μόλις μετακόμισα στη Νέα Υόρκη και μου αρέσει πολύ που υπάρχουν πολλές επιλογές για να γυμναστεί κανείς. Είμαι φαν της ομαδικής γυμναστικής. Λατρεύω τον ανταγωνισμό και έτσι μου αρέσει όταν υπάρχουν άνθρωποι γύρω μου που με πιέζουν να ξεπερνάω τον εαυτό μου. Στόχος μου είναι να γυμνάζω τα πόδια μου, τους κοιλιακούς και τα οπίσθιά μου. Τις ημέρες που δεν κάνω ομαδική γυμναστική, τρέχω στο δρόμο. Παρόλο που δε συμπαθώ ιδιαίτερα το τρέξιμο, νομίζω πως είναι απαραίτητο και γι'αυτό το κάνω".

Η παρουσιάστρια δίνει και μερικές συμβουλές για όσους προτιμούν να γυμνάζονται έξω και όχι στο γυμναστήριο: "Το περπάτημα και το jogging κάνουν πολύ καλό. Επίσης μπορείτε να έχετε μαζί σας ένα σκοινάκι και να κάνετε για 30-45 λεπτά για να ανέβουν λίγο οι σφιγμοί σας. Όπου κι αν είστε προσπαθήστε να σκεφτείτε τι μπορείτε να κάνετε με αυτά που έχετε. Μπορείτε να τρέξετε ακόμα και γύρω από το τετράγωνο του σπιτιού σας''.

Για τη διατροφή που ακολουθεί είπε: "Δουλεύοντας τόσο πολύ με άντρες τα τελευταία 15 χρόνια έχω καταλήξει να τρώω και να πίνω σας άντρας. Μεγαλώνοντας παρατηρώ πολλές αλλαγές στο σώμα μου που μπορεί να μη μου αρέσουν αλλά λατρεύω το φαγητό. Το ομολογώ! Δε θα πω ψέμματα.. τρώω τηγανιτό κοτόπουλο και μακαρόνια με τυρί. Λόγω του ότι τρώω πολλές φορές με άντρες έχω συνηθίσει να υπάρχει στο τραπέζι πολύ φαγητό. Και όλοι θέλουν και επιδόρπιο μετά το φαγητό. Προσπαθώ όμως να τρέφομαι έξυπνα. Δε χρειάζεται να αδειάζω όλο το πιάτο μου αλλά από την άλλη δε λιμοκτονώ κιόλας".

Όσο για τα σνακ που μπορεί να τρώει κατά τη διάρκεια της ημέρας της είπε: "Προσπαθώ να πίνω πολύ νερό γιατί κάνει πολύ καλό στο δέρμα μου. Οι διατροφικές μου συνήθειες έχουν αλλάξει πολύ τα τελευταία 10 χρόνια. Μου άρεσε πολύ να πίνω Coca Cola στο παρελθόν και να τρώω σοκολάτες. Πλέον όμως τα έχω αντικαταστήσει όλα αυτά με μία μπανάνα. Επίσης τρώω ασπράδια αυγών και κάθε είδους φρούτου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
^ Scroll to Top